Thursday 14 April 2011

Oppdatering 14.04.2011

Forst vil jeg bare si: Tusen hjertelig takk til alle som har bidratt! Hvert eneste bidrag har hjulpet masse!Det er veldig deilig aa ha alle pengene jeg trenger, og jeg kommer til aa gjore alt jeg kan for at prosjektet skal bli saa vellykket som mulig! Jeg kommer til aa fortsette med bloggen helt til alt er ferdig, og naar jeg kommer hjem skal jeg lage en prosjektbeskrivelse som jeg sender til alle som har bidratt eller har lyst til aa lese.

I Gaar motte jeg kongefamilien og noen andre norske naeringsdrivende i Ghana. Ettersom hele prosjektet allerede var finansiert fikk jeg ikke saa veldig mye igjen for besoket, men jeg fikk snakket personlig bade med Mette Marit og Haakon om prosjektet og de syntes det var et veldig flott prosjekt og de onsket oss lykke til med skolen! Det var veldig goy aa faa mote dem!

Skolen har kommet veldig langt, har bare bilder fra i gaar ettermiddag, men poster det jeg har. Murerne jobber veldig fort og vi skal prove aa sette i gang snekkeren paa mandag. Har ikke gjort flere innkjop ennaa, men neste uke kommer jeg til aa bruke det meste av pengene. Legger ut flere regnskap neste uke.


Naa reiser jeg pa ferie til nord for aa dra paa safari, og kommer hjem pa tirsdag.

No comments:

Post a Comment